Nákup spotřebního materiálu pro stanovení vlákniny a tuku přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup spotřebního materiálu pro stanovení vlákniny a tuku přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/22/V00018797

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00018797

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

21. 07. 2022 08:25

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

01. 08. 2022 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Martina

Surname

Thielová

EMAIL

thielovam@army.cz

Phone 1

+420 973487323

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního materiálu pro stanovení vlákniny a tuku přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín pro stanovení vlákniny a tuků v krmivech a potravinách. Spotřební materiál musí být kompatibilní s přístroji Fibrebag a Hydrotherm od společnosti C. Gerhardt GmbH & Co. KG. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2022. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-3.

Code from the NIPEZ code list

33140000-3

Name from the NIPEZ code list

Zdravotnický spotřební materiál

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

33140000-3

Name from the CPV code list

Zdravotnický spotřební materiál

SUBJECT-MATTER NAME

Zdravotnický spotřební materiál

Text field for describing the place of performance

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail05. 11. 2024 21:49Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 08. 2022 13:36Uveřejnění účastníků
Detail05. 08. 2022 13:36Uveřejnění výsledku
Detail02. 08. 2022 12:02Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail21. 07. 2022 08:25Uveřejnění zadávacích podmínek