Nákup spotřebního materiálu pro stanovení vlákniny a tuku přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup spotřebního materiálu pro stanovení vlákniny a tuku přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/22/V00018797
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00018797
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
21. 07. 2022 08:25
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
01. 08. 2022 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Martina
Surname
Thielová
thielovam@army.cz
Phone 1
+420 973487323
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního materiálu pro stanovení vlákniny a tuku přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín pro stanovení vlákniny a tuků v krmivech a potravinách. Spotřební materiál musí být kompatibilní s přístroji Fibrebag a Hydrotherm od společnosti C. Gerhardt GmbH & Co. KG. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2022. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-3.
Code from the NIPEZ code list
33140000-3
Name from the NIPEZ code list
Zdravotnický spotřební materiál
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
33140000-3
Name from the CPV code list
Zdravotnický spotřební materiál
SUBJECT-MATTER NAME
Zdravotnický spotřební materiál
Text field for describing the place of performance
VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
05. 11. 2024 21:49 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
05. 08. 2022 13:36 | Uveřejnění účastníků | |||
05. 08. 2022 13:36 | Uveřejnění výsledku | |||
02. 08. 2022 12:02 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
21. 07. 2022 08:25 | Uveřejnění zadávacích podmínek |